sobota, 1 lipca 2017

Recenzja palety do konturowania z wibo


Hejka a więc dziś chciałabym napisać swoja opinie na temat palety do konturowania z wibo, ale za nim do tego przejdę bardzo chciałabym przeprosić że tak długo nie pojawiały się nowe wpisy. Na moje wytłumaczenie mam to że w tym roku pisałam egzaminy gimnazjalne a tuż po nich zaczęły się sprawdziany i kartkówki a co za tym idzie walka o jak najlepsze oceny na świadectwo ukończenia szkoły. W chwili obecnej mam już wakacje i zamierzam na nowo publikować tu różne posty, przy okazji przez czas w którym nic nie dodawałam nazbierało mi się trochę rzeczy które teraz z chęcią będę mogła tu opisać.
Zaczynając paleta z wibo zawiera w środku trzy produkty bronzer, rozświetlacz i róż do policzków oraz bardzo fajne duże lusterko w którym spokojnie można się pomalować. Moja paleta jest w kolorze light, produkty są dość dobrze na pigmentowane ale w tym zestawie są bardzo delikatne co dla osób początkujących jest moim zdaniem korzystne, bo trudnej tym produktem zrobić sobie plamy. Warto wspomnieć że jest to mój jakikolwiek pierwszy produkt do konturowania wiec nie mogę go do niczego porównać, prawdopodobnie są lepsze produkty ale na razie mi wystarczają i są dobre do nauki. Istotną rzeczą jest jej cena która wynosi 25 złotych w rossmannie, więc jak za trzy produkty jest to bardzo dobra cena, tym bardziej że każdego z produkt jest w niej dość sporo.Paleta jest dostępna również w ciemnej wersji ale naukę konturowania lepiej zaczynać od jaśniejszych produktów a później mając już wprawę sięgać po ciemniejsze. Zapach tych produktów zapewne będzie bardzo istotną rzeczą dla części ludzi a więc jest moim zdaniem ładny, na pewno te produkty nie śmierdzą więc raczej to nie będzie minus dla nikogo. Jeżeli szukacie dość taniego produktu do konturowania którym ciężko jest zrobić sobie plamę na twarzy to jak najbardziej mogę ją wam polecić. Zapewne część ludzi ma tą paletę więc fajnie będzie jeżeli w komentarzach podzielicie się swoją opinią :)






57 komentarzy:

  1. Widziałam ten kosmetyk u mnie w Rossmannie, ale jakoś mnie nie przekonał. Może dlatego, że widziałam już masę podobnych kosmetyków, ale też nie używam produktów do konturowania w codziennym makijażu. Jednak muszę przyznać, że kolory są świetne!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat szukałam jakiegoś takiego produktu do konturowania i tak trafiłam na tą paletę, też osobiście nie chce mi się konturować twarzy codziennie raczej robie to od czasu do czasu

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tej paletki :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I know this is a product review, but I must say your nails look amazing! :) And the product itself has nice shades.
    I'm following you, would you mind follow me back?

    meg,
    swacre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od niedawna zaczęłam konturować regularnie twarz i przyznam szczerze, że ta paletka z rossmanna kusi mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dość fajna więc warto przetestować, również pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Obserwuje :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. takie produkty są ogółem ciekawe, że w jednym masz trzy lub dwa produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna paletka ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i na pewno odwiedzę twojego bloga :)

      Usuń
  8. Mam cienie z tej firmy i według mnie jest ona godna polecenia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieni nie mam ale zawsze chce się na nie skusić bo są ładne.

      Usuń
  9. Lubię Wibo, ale nie kupiłabym sobie tej palety, bo nie podoba mi się konturowanie twarzy. :"D

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się przełamałam trochę do wyglądu konturowania ale wciąż mi się nie podoba jak ktoś nawala sobie mega dużo tych kosmetyków i to konturowanie jest bardzo widoczne

      Usuń
  10. Ciekawa recenzja, choć osobiście nie potrafię przekonać się do tej marki :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zbyt dużo rzeczy z wibo ale jest to chyba dość fajna marka, również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Thank you and thanks for your blog

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda ciekawie, może u mnie by się sprawdził? muszę się zastanowić nad zakupem
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię Wibo, zwłaszcza kredki do oczu! tej palety nie widziałam, ale wygląda dobrze, więc może się na nią skuszę!
    A jak poszły egzaminy?
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto przetestować a co do egzaminów to nie najgorzej, mogło być lepiej ale ogółem jest całkiem spoko i również pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Ooo też ją mam :3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielokrotni przechodziłam obok niej w drogerii, jednak jeszcze nie nie zdecydowałam się na zakup.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam że przechodzę wielokrotnie koło jakiś produktów ale nie są mi koniecznie potrzebne to nigdy nie kupuje

      Usuń

  16. Will gladly visit your blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this post! thanks for sharing:)

    Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  18. what an amazing post :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od jakiegoś czasu myślę, nad zakupem tej paletki :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam i jestem bardzo zadowolona
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna recenzja :) bardzo lubię wibo, ale tej paletki jeszcze nie miałam chyba warto ją przetestować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak warto ją sprawdzić i również pozdrawiam :*

      Usuń
  22. Interesting post and products really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you and I'm glad that the post was enjoyed, visit your blog

      Usuń
  23. słyszałam coś o tym produkcie, ale nigdy nie używałam !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią zobaczyłabym efekt konturowania na zdjęciach twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Brzmi ciekawie, może się kiedyś skuszę :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. ja używam ale bardzo rzadko, na co dzień mi się nie chce

      Usuń
  27. Bardzo piękne odcienie!
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post dear! The product seems really nice! :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiem, że post nie o tym, ale masz śliczne paznokcie! :D Paletka świetna. ;)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń