niedziela, 26 lutego 2017

Moje produkty do ust

Witam wszystkich, w końcu znalazłam czas aby zrobić nowy wpis, Siedząc i myśląc o czym mogłabym napisać wpadłam na to że może opisze wam moje produkty do ust, będzie to przy okazji też taka mała recenzja każdego z nich. Od razu mówię moja kolekcja nie jest zbyt duża bo ma około 16 produktów. Kosmetyki z jednej marki będę opisywałam razem przy okazji będzie to takie małe porównanie jak dwa czy trzy produkty z jednej marki się sprawdzają. Wszystkich serdecznie zapraszam do przeczytania






1.Pierwszymi produktami które opisze, będą dwa kosmetyki z golden rose czyli konturówka w numerze 507 i błyszczyk w numerze 111 , oba te produkty są słodkimi różami. Błyszczyk prześlicznie pachnie tak bardzo słodko , jedna jego warstwa bardzo ładnie wygląda na ustach, jest błyszczykiem więc nie zjada się brzydko tylko równomiernie ściera się z ust zaś konturówka jest bardzo fajna dość miękka więc dobrze się nią maluje usta, trzyma się na nich długo ogółem dwa te produkty z chęcią polecam innym



2.Następnymi trzema produktami są pomadki baby lips, które każdy zapewne kojarzy i możliwe że posiada bo były bardzo znane jakiś czas temu, mają śliczne zapachy i są bardziej jak błyszczyki niż jak pomadki bo mają bardzo jasne kolory które dają takie delikatne krycie mimo to z chęcią je polecam w szczególności młodszym dziewczynką bo są dla nich bardzo dobre, delikatne



3.Kolejnymi produktami są pomadki z Avonu, z kolekcji colortrend.  Jedna jest w odcieniu doll pink a druga w beige star, sprawdzają mi się dobrze lubię się nimi malować chociaż szczerze mówiąc wolne odcień beige star, ponieważ te doll pink jest dość mocnym różem i w sumie posiadam różowe pomadki które mają ładniejszy odcień i w których ja lepiej wyglądam ale to już kwestia gustu dostępnych kolorów jest znacznie więcej niż te dwa i mogę je wam wszystkim polecić 



4.Czas na produkty z miss sporty i tych również posiadam tylko dwa, mam pomadkę w odcieniu 014 i konturówkę w odcieniu 012. Pomadka sprawdza mi się dobrze, ładnie wygląda na ustach, ma śliczny zapach i jest dość delikatna za to konturówka jest twarda przez co malowanie ją naprawdę jest dość ciężkie i nie zbyt za nią przepadam także pomadkę mogę z chęcią polecić ale konturówki już nie za bardzo 



5.Następnymi kosmetykami sa produkty z lovely które oba opisywałam już na moim blogu także serdecznie zapraszam do tamtych wcześniejszych wpisów 



6.Kolejnym produktem jest pomadka z Bell o numerze 15, wydaje się być bardzo ciemna ale jedna jej warstwa na ustach wygląda naprawdę dobrze tak że można w niej chodzić na co dzień, jej zapach mi się podoba i jak większość pomadek ściera się równomiernie.  Podsumowując mogę ją polecić bo jest bardzo fajna a dostępnych kolorów jest więcej więc każdy powinien coś sobie dobrać



7. Następna jest pomadka z wibo lips to kiss o numerze 2, która przez dłuższy czas ciągle się malowałam bo naprawdę mi się podoba jej kolor, dobrze utrzymuje się na ustach jej zapach również jest fajny i jest dostępna w innych jeszcze odcieniach niestety u mnie bywa tak że w rossamnie nie ma wszystkich dostępnych kolorów i jak ją kupowałam to był tylko ten ale uważam go za naprawdę ładny róż



8. Zbliżamy się już do końca powoli i czas na produkt do nawilżania ust taki trochę zamiennik eosu, sprawdza się bardzo dobrze ma śliczny zapach i jest bardzo tłusty więc świetnie nawilża usta szczególnie teraz kiedy jest zima i łatwo nam wysychają i pękają



9.Kolejnym produktem jest pomadka coca cola też zapewne znane wszystkim powstały jeszcze fanta i sprite oraz chyba inne wersje coca coli, pomadki te raczej ładniej pachną niż malują i chyba tylko ze względu na zapach są kupowane bo osobiście malować się nią nie lubię zbytnio



10.Ostatnim produktem o którym zapomniałam robiąc zdjęcia jest jeszcze jedna pomadka z avonu niestety numer jest tak napisany że nie jestem wstanie tego powiedzieć, kolor jest różowy dobrze wygląda na ustach, lubię się nią malować ogółem pomadki z avonu dobrze mi się sprawdzają, zapach ma też bardzo przyjemny i jej koszt nie jest wielki, także polecam



* Na końcu chciałabym przeprosić że nigdzie nie napisałam cen tych produktów ale najzwyklej w świecie ich nie pamiętam, mogę jedynie napisać że żaden z tych produktów nie kosztował więcej niż 20 złotych, większość tak z 10

29 komentarzy:

  1. Te pomadki z Lovely są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam konturówi z Golden Rose i matową płynną pomadkę z Lovely, ale w innych kolorkach- świetne! Tęsknię za tymi pomadkami o smaku różnych napoi 😭 Chyba muszę się wybrać po jakąś nową niedługo hahaha

    Zapraszam do siebie na post o pomadkach- może któraś z nich dołączy do twojej kolekcji ;)
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tych pomadkach najfajniejszy jest ich zapach i to zachęca mega do kupna

      Usuń
  3. Już chyba każda dziewczyna ma te matowe pomadki z Lovely :D
    Masz naprawdę sporo produktów do ust. Ja mam ich mało, w porównaniu do twojej kolekcji.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się zawsze wydaje że to mało :D
      jak się pojawiły to każda dziewczyna chciała je sprawdzić bo jednak nowość itp.

      Usuń
  4. Sporo produktów :) Niektóre znam :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie kupować ciągle nowe produkty do ust, każdy jest inny przecież :)

      Usuń
  5. Również mam farbki z Lovely :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię bardzo Golden Rose, zaś z konturówek używam tej z Essence i uważam, że jest całkiem dobra, chociaż mało trwała :/
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pare kosmetyków znam, pare lubie, ale większość raczej nigdy nie znalazła się w moim użytkowaniu. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dostępnych bardzo wiele produktów do ust, ja na razie trafiłam na te, również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wow! No nieźle, trochę tego jest... chociaż u mnie jakby tak poznajdować wszystkie moje produkty do ust z różnych miejsc, toreb, plecaków, kieszeni, kurtek itd na pewno sporo by tego było!
    Bardzo lubię pomadki Baby Lips
    Pozdrawiam, życzę miłej nocki ♥
    Oliwia Felkel - KLIK <-Zapraszam, zaobserwuj jak ci się spodoba! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie przygotowywałam się do napisania tego posta że musiałam poznajdywać produkty do ust z różnych torebek, kieszeni i szkolnego plecaka :) również pozdrawiam i życzę miłej nocy

      Usuń
  9. So interesting post, dear! Your collection is wonderful! Like it a lot! This products are known for me, and I'm happy to see it in your post! Nice review!

    Visit me, and Follow, by Gothic

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem spora ta kolekcja ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę tego się nazbierało w chwili obecnej jest trochę więcej niż wtedy kiedy pisałam tego posta :)

      Usuń
  11. These sound like great products!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie co miałam kiedyś z tego to baby lips i masz niemałą tę kolekcję.

    Mój blog <--

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baby lips miał już chyba każdy, były wielkim hitem jak się pojawiły

      Usuń
  13. kontórówki z Golden Rose i miss sporty <3
    oraz matowa płynna pomadka z lovely <3

    OdpowiedzUsuń