sobota, 21 stycznia 2017

Recenzja kosmetyków miss sporty

Hejka jest to mój pierwszy post i chce aby był o recenzji kosmetyków miss sporty , uważam że warto zrobić recenzje takiej marki bo ma ona dość tanie ale w miarę dobre kosmetyki i prawdopodobnie każda z nas posiada chociaż jeden produkt tej firmy. Opisze dziś cztery kosmetyki, nie są to jakieś nowości ale możliwe że mimo to kogoś zaciekawią . Mam nadzieje że post wam się spodoba i zapraszam do przeczytania jego



1.Pierwszym produktem jest pomadka o numerze 014 kolor blushed again. Ma bardzo ładny delikatny kolor i przepiękny zapach, taki jakby arbuzowy. Jednym z jej plusów jest cena, bo kosztuje coś około 10 złotych a drugim plusem jest to że dobrze utrzymuje się na ustach, nie jest to jakieś zjawiskowe to ile trzyma się na ustach ale za swoją cenę to jest całkiem dobrze


2.Następnym produktem które chce pisać są kredki z miss sporty, jedna do ust a druga do oczu. Kredka do ust a raczej konturówka jest w numerze 018 druga jest również w numerze 018 tylko że jest produktem do oczu . Oba produkty sprawdzają się bardzo dobrze, długo się trzymają tylko konturówka do ust jest troszkę twarda co nie jest fajne ale oprócz tego są naprawdę okej


3. Ostatnim już produktem który chce opisać jest korektor w sztyfcie, jest naprawdę dobrym produktem, dobrze zakrywa niedoskonałości i plusem jest też to że ma matowe wykończenie dzięki czemu lepiej wtapia się w skórę i dobrze na niej wygląda a jego cena też jest bardzo korzystna bo kosztuje jedynie coś około 11 złotych a starcza na bardzo długo 



39 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogwaniu ♥
    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kredki i lakiery z tej firmy, kredki jeszcze dawały radę ale lakiery strasznie mi się nie sprawdziły :(

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, lakierów nigdy nie miałam z tej firmy ale kredki radzą sobie całkiem dobrze przynajmniej u mnie :)

      Usuń

  3. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. To kredkę sama posiadam i jest cudowna :D Powodzenia w blogowaniu życzę <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miss sporty miałam tylko lakier do paznokcie :) Jakoś nie przepadam za tą firmą :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie z tego co słyszę lakiery z tej firmy są słabe ale ja ich nie miałam.Mam tylko kredki, pomadkę i korektory a te już sprawdzają się całkiem dobrze

      Usuń
  6. Powodzenia w blogowaniu! Zostaje na dłużej :) ZaprasZamy do nas, obs za obs? https://friendsblogglifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i na pewno wpadnę do was oraz zaobserwuje :)

      Usuń
  7. Hm szczerze mówiąc to z Miss Sporty mam zaledwie lakier. Kiedyś miałam puder ale strasznie mi spękał ;/
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też właśnie puder z miss sporty popękał
      Dziękuje za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ja z miss sporty mam tylko kredkę do brwi, ale jestem z niej zadowolona :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie przepadam za tą marką :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem ten sam produkt u jednych się sprawdza a u drugich nie :)

      Usuń
  10. Na początku posta napisałaś, że pewnie każda z nas ma coś z miss sporty. I myślę sobie firma jest mi znana, ale czy faktycznie aktualnie posiadam jakiś ich produkt. Wtedy patrzę na pierwszą pomadkę, którą prezentujesz i tak... Mam z tej samej serii, tylko że odcień 020, bo aż musiałam sprawdzić, czy to na pewno ta sama pomadka. xD
    Poza tym to zainteresowałaś mnie tym korektorem.
    Spodobał mi się Twój blog, jeśli chcesz, możemy wymienić się obserwacją. Jakby co daj znać. ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i z chęcią wymienię się obserwacją :)

      Usuń
    2. Dzięki, też już Cię obserwuję. ;)

      Usuń
  11. Z miss sporty mam tylko tusz, ale spisuje się całkiem nieźle ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą pomadkę ale u mnie nie utrzymuje się zbyt dobrze :)
    Powodzenia w blogowaniu!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek fajny ale nigdy nie miałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny kolor pomadki :) powodzenia :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i z chęcią odwiedzę twojego bloga oraz zaobserwuje

      Usuń
  15. Jakoś nigdy nie przepadałam za tą firmą.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam ten korektor już od jakiegoś czasu i dla mnie jest świetny, polecam również. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię tą firmę! kredki najczęściej wybieram własnie od nich :) http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię szczególnie tusz do rzęs z tej firmy, ale produkty które pokazałaś też prezentują się fajnie. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń