czwartek, 26 stycznia 2017

Recenzja k★lips z lovely




Hejka będąc ostatnio w rossmannie natknęłam się na nowość czyli zestaw konturówki i płynnej pomadki k lips. Jak można zobaczyć od razu po opakowaniu jest to "zainspirowane" pomadkami Kylie Jenner. W zestawie oba produkty są dobrze dobrane kolorystycznie do siebie, wiec pod tym względem jest na pewno dobrze. Ważną informacją jest że zestaw kosztuje 19.99 i jest dostępny w 5 odcieniach sweety, pink poison, lovely lips, natural beauty i milky brown. Najłatwiej dostanie się zestaw w kolorze sweety, który właśnie mi udało się kupić a najtrudniej będzie chyba z kolorem natural beauty, bo jest to bardzo ładny brąz taki delikatny więc po niego najczęściej sięgają osoby zainteresowane, sama obeszłam chyba z 4 rossmanny i niestety w żadnej z nich już nie było tego koloru. Wiele osób porównuje ten zestaw do zestawu Kylie Jenner i oczekuje tego samego efektu, więc chciałabym wszystkim napisać że nie róbcie tak nie oczekujcie że zestaw za 20 złotych będzie tak samo dobry jak zestaw za sto parę złotych. Zestaw k lipa z lovely jest bardzo fajny, ma super konturówkę, która jest miękka i super się ją maluje usta a sama płynna pomadka też jest bardzo fajna ale na pewno to nie jest długotrwałość pomadki Kylie Jenner, utrzymuje się na ustach całkiem dobrze, podobnie jak inne płynne pomadki z lovely nie ściera sie podczas picia i jedzenia nie tłustych oraz nie gorących rzeczy, aczkolwiek na pewno w ciągu dnia pijąc i jedząc trzeba by było ją trochę poprawić, czego w sumie nie uważam za bardzo uciążliwą rzecz , bo to nie przeszkadza prawie w cale. Podsumowując ten produkt uważam że jest bardzo fajny i można go z pewnością polecić oraz to że sama będę starać się kupić taki sam zestaw tylko w innym odcieniu bo sądzę ze warto.









62 komentarze:

  1. Sprawdzę w Rossmannie i być może kupię (o ile będzie mój kolor)

    http://czarnaklittle.blogspot.com/ Dziękuję za komentarz, będę wpadać częściej + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się od dawna nad zakupem tego zestawu, chociaż muszę przyznać, że bardziej kusi mnie to od Kylie :D
    Cudne paznokcie :3
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i również zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zestaw od Kylie jest bardziej ciekawy i lepszy jakościowo ale to jest też całkiem dobre, taka po prostu pomadka w płynie plus konturówka w tym samym kolorze za niewielką cenę, wpadnę na bloga i z chęcią zaobserwuje :*

      Usuń
  3. Myślałam nad nią ale po tym jak przez długi czas nie mogłam jej znaleźć, odpuściłam :D
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zobaczyłabym jak te kosmetyki prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prezentują się bardzo ładnie tylko niestety zapomniałam zrobić zdjęcia jak miałam je nałożone na ustach

      Usuń
  5. W sumie to fauny zamiennik. Oczywiście ze zestaw za 20 złoty nie będzie tak dobry jak ten zestaw od Kylie, ale uważam ze i tak dobrze się spisuje ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i jestem z niej bardzo zadowolona ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. moja najlepsza pomadka na świecie! Mam i polecam bardzo :)

    obserwuję ;)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super że dobrze się spisuje innym i z chęcią zaobserwuje :)

      Usuń
  9. mnie jakoś nie zachęca do zakupu ta pomadka:)
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się skuszę na ten zestaw.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto bo spisuje się dobrze za tak niewielką cenę i również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Akurat rozglądam się za jakąś nową pomadką, z chęcią wypróbuję tę. A cena niezwykle kusząca. <3

    Odwdzięczam się za każdą obserwację. Potrzebuję klików w ostatnim poście - pomożesz? <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor szminki :) Śliczne paznokcie *-*

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. będę musiała wypróbować :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Duzo slyszalam o tych pomadkach i z checia wyproboje:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się design opakowania ;)
    Zapraszam: www.wgwiazdki.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. patrzyłam na nie ale jakoś ich nie ucapiłam w końcu.... póki co podziękuję:) obserwuję i do siebie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje i również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam ten zestaw w Rossmannie :) była ciekawa jak długo utrzymują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie jak patrzyłam różne recenzje to jednym dość długo jak na taki produkt a innym znowu mega krótko i na ustach nie było nic po nie długim czasie a dla mnie trzyma się całkiem nieźle

      Usuń
  19. nie miałam, ale kolor śliczny :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena w sumie bardzo przystępna, jak za dwie rzeczy :)
    slyszalam o nich dużo fajnych opinii, więc sama chętnie skorzystam i wypróbuję :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większości się dobrze sprawdzają więc warto :)

      Usuń
  21. Chciałam ją ostatnio kupić, ale bałam się o jej trwałość. Może zaryzykuję. ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli odpowiada ci trwałość w płynnych pomadkach lub konturówkach takich nie drogich firm kosmetycznych to powinno być dobrze

      Usuń
  22. Ciekawy ma odcień. Ostatnio bardzo lubuję się w takich
    :D ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten produkt ♥ ja mam akurat w odcieniu Milky Brown :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam styczności jeszcze z tym produktem, ale Lovely uwielbiam!
    Nie mogę się doczekać kiedy w końcu je kupię:)
    Słyszy się same pozytywne recenzję. Jedyna wada to wysuszanie skórek z tego, co wiem:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wszystkie płynne pomadki mają to do siebie że wysuszają usta ale nie jest tak źle

      Usuń
  25. Uwielbiam Lovely <3 i polecam ten produkt jest świetny :)
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam wypróbować ale jakoś jeszcze nie wyszło ;) I oczywiście piękne paznokcie ! ;)

    przymierzakwm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten zestaw ♥ Ja sama używam tego w odcieniu Neutral Beauty i jest boski!

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie---> www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tak bardzo chciałam kupić odcień neutral beauty ale nigdzie nie mogę go znaleźć

      Usuń
  28. kolor świetny :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny kolor, chętnie bym wypróbowała ;)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie fajna pomadka :). Muszę wpaść do rossmanna :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę się koniecznie za nią rozejrzeć. Bardzo podoba mi się odcień Natural Beauty :)

    Obserwuję!
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń