poniedziałek, 23 stycznia 2017

Recenzja płynnej pomadki z lovely

Hej w tym poście chciałabym zrobić recenzje płynnej pomadki z lovely , jest to matowa pomadka exstra lasting, którą zapewne większość z was kojarzy lub posiada. Moja pomadka jest w numerze 2, ma prześliczny kolor. Pomadki te mają swoje zalety, jedną z nich jest trwałość, nie ścierają sie podczas picia i jedzenia nie tłustych rzeczy, co jest dużym plusem przy dość tanich pomadkach. Jej cena też jest dużym plusem tego produktu bo wynosi coś około 8 złotych czyli spokojnie można powiedzieć że jest bardzo tania. Jedną z wad jest to że wysusza usta ale to nic takiego bo te wysuszenie ust jest bardzo delikatne no i przede wszystkim jest to cecha wszystkich płynnych pomadek, długo się trzymają ale wysuszają usta coś za coś. Podsumowując ten produkt uważam go za bardzo dobry i warty kupienia











53 komentarze:

  1. Nigdy nie mialam i moze jak bede starsza to sobie kupie
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo fajne tylko ich minusem jest to że głównie mają same ciemne odcienie i tak trochę słabo z tym

      Usuń
  2. Poluje im poluje na tą pomadkę w Rossmannie, mam nadzieję, że niebawem ją dostanę! Świetna recenzja Teraz jeszcze bardziej chcę ten produkt hehe. Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam Serdecznie :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny być w rossmannie, chociaż u mnie nie ma wszystkich dostępnych odcieni tej pomadki w rossmannie i również pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale słyszałam dużo pozytywnych recenzji, więc na pewno zakupię :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii, niestety ja dla siebie kupiłam za ciemny odcien i mi nie pasuje eh, wydawało mi się że kupuje inny

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam tej pomadki :)
    Ciekawa recenzja.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny kolor <3 muszę koniecznie wypróbować :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej pomadce same pozytywne recenzję :) Jest bardzo porównywana do pomadek Kylie :)
    Zimą mam straszne skórki, więc mogłabym z niej korzystać jedynie w cieplejsze dni:D

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimą łatwo usta się wysuszają, więc lepiej korzystać z nawilżających produktów :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię te pomadki! Długo się trzymają :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pigmentacja nawet ok, jednak brzydko się zjada, jest bardzo wyczuwalna na ustach, w momencie poprawiania tworzy brzydką skorupkę, a po czasie wchodzi w załamania - to są moje obserwacje.

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie właśnie nie czasem nakładam dwie warstwy albo dokładam więcej w jedno miejsce i wygląda dobrze, na ustach też jakoś jej zbytnio nie odczuwam

      Usuń
  10. nigdy jej nie miałam ale wydaje sie bardzo ciekawa :D http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką samą ale jest odcień jaśniejsza bardzo dobrze się sprawuję
    Brakuje mi mało do 100 obserwatorów pomożesz?
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie właśnie nie ma tych o odcień jaśniejszych są tylko ciemniejsze i tak pomogę :)

      Usuń
  12. Kolorek jest mega intensywny i świetny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ja przed takimi pomadkami smaruję usta czymś nawilżającym :) kolor bomba! obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam k-lips od Lovely i jest mega, uwielbiam tą firmę :) Tej pomadki jeszcze nie miałam ale może kiedys się skuszę :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jej za bardzo nie lubie, bardzo szybko się zjada i od razu po kupnie ją odstawiłam :( teraz widac jak rozne produkty dzialaja na roznych osobach :D Fajny blog! Obserwuję :)
    Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czasem jednej osobie super się sprawdza a innej nie, dziękuje i też obserwuje

      Usuń
  16. Może być ciekawa ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest fajna, chociaż nie każdemu sie sprawdza dobrze

      Usuń
  17. Uwielbiam te pomadki od Lovely. Mam dwa kolorki m.in włąsnie ten co Ty :) Są świetne.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są bardzo fajne, gdybym znalazła odcień jaśniejszą to z chęcią bym kupiła jeszcze jedną

      Usuń
  18. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się czyta, dodawaj posty częściej♥ Zapisuję do ulubionych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na *KONKURS*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) a post powinien ukazać sie jutro lub w piątek :*

      Usuń
  19. Fajna recenzja, chcę właśnie kupić tę pomadkę :*
    Obserwuję, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. ja strasznie lubię płynne z golden rose - matowe
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Już chyba od wakacji planuję kupić pomadkę z tej firmy... :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o niej mnóstwo pozytywnych opinii :) ale niestety nie znalazłam dla siebie koloru.

    http://agnieszkaszz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nie zawsze są wszystkie dostępne kolory :)

      Usuń
  23. Słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii, ale jeszcze nie testowałam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń