niedziela, 12 lutego 2017

Choker

Hej w tym poście chciałabym poruszyć temat chokerów, czyli biżuterii która w ostatnim roku z jednej strony była uwielbiana a z drugiej zaś mocno wyśmiewana wręcz hejtowana. Mi osobiście na początku ten rodzaj biżuterii nie zbyt przypadł do gusty i o ile bransoletki z tej wersji mi się spodobały to chokery na szyje w ogóle. Wyglądały dla mnie tak jakoś dziwnie trochę głupio, nie widziałam w nich nic ładnego i zastanawiałam się co innym się w nich podoba. Z czasem zaczęłam jednak inaczej na nie patrzeć, zaczęłam w nich widzieć coś ładnego i z czasem przekonałam się do nich na tyle że sama kupiłam sobie choker, który uwielbiam teraz nosić i z jednego mam już kilka oraz zapewne kupowałabym je ciągle ale jednak większość jest do siebie podobna i nie chce mi się wywalać kasy na kupienie prawie identycznego chokera, także moja kolekcja na razie nie jest wielka. Chciałabym też wspomnieć w tym wpisie że ta ozdoba jest bardzo krytykowana, trafiłam nawet na stronę na facebook'u gdzie ludzie brali zdjęcia innych z różnych stron typu instagram i większość wyśmiewała się z tych osób tylko temu że mają na szyi ta małą ozdóbkę, która tak naprawdę nikomu nie powinna przeszkadzać. Jeżeli nie podoba ci się ten rodzaj biżuterii to po prostu go nie noś ale nie wyśmiewaj się z osób tylko za to że mają trochę inny gust niż ty, nie są przecież gorsi od ciebie. Ciekawi mnie co wy o nich sądzicie, czekam na komentarze :)







30 komentarzy:

  1. Podobają mi się chokery. Sama mam dwa :) Z Twoich zdjęć najbardziej do gustu przypadł mi ten pierwszy :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wygląda bardzo ładnie ale na razie uczę się go zawiązywać ładnie :)

      Usuń
  2. Wszystkie Ci pasują! Najlepszy ten zwykły i z konikiem chyba :) Mi raczej jednak nie jest dobrze w takich dodatkach, choć muszę kiedyś pokombinować z nimi :)
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post :)
    Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wszystkim pasują ale warto popróbować jak się ładnie z czymś zestawi to powinno być super :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ostatnio chokery :)
    A tobie pasują wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem ładnie wyglądają ale nie mam jeszcze żadnego :) ten trzeci jest taki uniwersalny i bardzo mi się podoba :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to właśnie bym mój pierwszy zakupiony choker taki najbardziej zwykły, potem już chokery zaczęły się zmieniać

      Usuń
  5. Uwielbiam chockery ostatnio zamówiłam ich załkiem sporo. Pozdrawiam i zapraszam


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ostatnio bardzo się spodobała ta moda na noszenie chokerów :D Najbardziej spodobał mi się ten z pierwszego zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi coraz bardziej się podobają, ale nie te plątane, tylko wiązane jak ten pierwszy u Ciebie, śliczny jest. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham chokery! mam ich u siebie w szafce maaaase :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam chokery , świetna kolekcja ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że są łądne, ale bez przesady, żeby nosić je cały czas, hlecz oczywisćie każd moze robić ,co chce ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie nosze co jakiś czas ale jak kto woli

      Usuń
  11. Ja uwielbiam chokery, chyba jedyna biżuteria w której jak dobrze się czuję ♥ Mam ich chyba z 10, wszystkie kocham hahah

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też właśnie w nich czuje się dobrze a w normalnych naszyjnikach już tak średnio

      Usuń
  12. Moim zdaniem są bardzo ładne i w sumie też bym sobie kupiła, ale wiem, ze nie przypadną mi do gustu pod względem wygodności, nie lubie jak mnie coś ściska.
    Obserwuje kochana <3 Liczę na to samo :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy się te zwykłe z żyłki wogóle się nie odczuwa na szyi, już te wiązane mogą przeszkadzać jak ktoś nie lubi

      Usuń
  13. Mi osobiście się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam chokery ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie lubię, bo skraca szyję. Moim zdaniem kobieta ładnie wygląda, gdy jej szyja jest długa.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń