piątek, 3 lutego 2017

Moje Paznokcie

Hejka w tym poście chciałabym napisać jak jak dbam o moje paznokcie, dzięki czemu jestem w stanie je za hodować. Najpierw chciałabym wspomnieć że moje paznokcie zbytnio się nie łamią i są dość mocne. W momencie w którym zaczęły się łamać sięgnęłam po odżywkę luxury "10 in 1 complate nail care'', która sprawdza się u naprawdę dobrze, paznokcie przestały mi się łamać i rozdwajać. Stosowałam odżywkę najpierw przez jakiś czas na takiej zasadzie że jednego dnia nakładałam jedną warstwę, drugie dnia drugą a trzeciego zmywałam i powtarzałam tą czynność. Obecnie stosuje odżywkę pod lakier, dzięki czemu się one tak nie niszczą od ciągłego malowania. Drugą rzeczą dzięki której mam dość długie naturalne paznokcie to ograniczeni robienia hybryd, uważam że hybrydy niszczą paznokcie i jeśli chcemy je za hodować to warto je ograniczyć lub nie robić wcale. Zależy też oczywiście ile trzyma wam się lakier na paznokciach, bo niekiedy niektórym zwykły lakier odpryskuje po dniu a wtedy to jest dość męczące i robi się hybrydy aczkolwiek u mnie zwykły lakier trzyma się prawie tyle co lakier hybrydowy więc nie muszę zbytnio robić takich paznokci, dzięki czemu moje paznokcie mogą być zdrowsze i mniej zniszczone. Podsumowując to wszystko co robię z paznokciami, mam nadzieje że komuś troszkę pomogłam.






43 komentarze:

  1. prześliczne paznokcie :)
    masz racje, hybrydy niszczą pazurki :(

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam talentu ani cierpliwości do robienia paznokci hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie paznokcie są mega, ale ja nie maluję tak mocnych kolorów.
    W pierwszych bardzo podoba mi się diamencik, a jeśli chodzi o kolor, to aktualnie mam bardzo podobny.
    Śliczne masz paznokcie, no piękne są!
    Moje są bardzo kruche i łamliwe.
    Obserwuję.
    Diamentowe myśli - kilk

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, ja sama mam problem zimą z zapuszczeniem tak długich pazurków. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dążę do takiego kształtu, niestety moje paznokcie są delikatniejsze ;)
    www.lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też w sumie wcześniej były delikatniejsze

      Usuń
  6. Kiedy skończę gimnazjum, będę piłować paznokcie na taki kształt. Teraz nie mogę sobie na to pozwolić, bo jestem na siatkarskiej klasie, a piłka + długie paznokcie to nie za dobre połączenie...

    Pozdrowionka,
    Obserwatorium Gwiazd - blog pełen melancholii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak racja długie paznokcie w połączeniu z piłką to nie najlepiej :D
      również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. zakochalam sie w twoim paznkociach! tylko pozazdroscic tak pieknych dloni :)
    ja takze nie mam zaufania do hybryd :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Są cudowne, jak zapuściłaś takie długie paznokcie? :)


    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje a o tym jak zapuściłam paznokcie pisałam między innymi w tym wpisie i jedną z rzeczy było stosowanie odżywki Luxury "10 in 1 complete nail care" oraz nie robienie hybryd. Taka mała uwaga zanim skomentujesz to chociaż przeczytać mniej więcej o co chodzi w danym wpisie xd

      Usuń
  9. Ja właśnie przez jakiś czas hybrydy robiłam i teraz muszę na jakiś czas przystopować, odżywić paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak się robi hybrydy to trzeba dać odpocząć paznokciom

      Usuń
  10. Prześliczne paznokcie, chciałabym takie mieć! :)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj koniecznie znać! :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM! ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe są super. Ja stosuję tę słynną odżywkę z Eveline ale moje paznokcie są i tak bardzo słabe. Teraz odpoczywają i czekają na wiosnę!^^
    Obserwuję i będę tu zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne masz paznokcie :D Moje niestety są bardzo słabe :/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  15. Bede sie sugerowac Twoimi wskazówkami:) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne paznokcie, zawsze marzyła mi się taka długość <3
    navney.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i pewnie uda ci się tak za hodować :)

      Usuń
  18. Ale cudne ! Idealny kształt !

    OdpowiedzUsuń